
Bank Norwegian forbedret kritisk kundereise. Se løsningen på Tekfyret.
Bank Norwegian ønsket å forbedre sin digitale kundereise, med fokus på søknadssidene. Målet var å gjøre prosessen enklere, mer forståelig og tryggere for kundene.
For å få dette til valgte IT, marked og design å jobbe tett sammen, med teknologi, testing, innsikt og kontinuerlig læring som felles arbeidsform.
Arbeidet startet med et større redesign, som først ble rullet ut til en begrenset andel av kundene. Gjennom kontrollert bruk av teknologi, måling og testing ble løsningen gradvis skalert – fra 5 %, til 50 %, og deretter til hele kundebasen. Først da åpnet det seg et reelt handlingsrom for kontinuerlig forbedring.
Små, kontrollerte endringer reduserte misforståelser, økte tydelighet og ga kundene bedre beslutningsgrunnlag – uten å gå på kompromiss med regulering, kontroll eller kvalitet.
På Tekfyret deler Conversionista og Yne hvordan samspill mellom teknologi, innsikt og design gjorde ansvarlig og kontinuerlig forbedring mulig i praksis.
Dette får du se
- Hvordan komplekse og regulerte kundereiser kan forbedres – steg for steg
- Hvordan testing og innsikt kan brukes trygt og ansvarlig i bank og finans
- Hvordan teknologi muliggjør kontrollert endring og kontinuerlig forbedring
- Hvordan IT, design og forretning kan jobbe tett sammen
- Hvordan du faktisk går fra silo til samspill i egen organisasjon
Klar for å se løsningen og dele erfaringene med egen organisasjon?
Tekfyret samler ledere, teknologer og fagansvarlige som jobber med teknologi, kundeopplevelse og organisering – særlig innen bank, finans og andre regulerte, datadrevne virksomheter som ønsker å forbedre kritiske prosesser på en kontrollert og ansvarlig måte.
Bli med på Bank Norwegian forbedret kritisk kundereise. Se løsningen på Tekfyret.
Meld deg på dette arrangementet og bli med på en inspirerende dag med faglig påfyll og nettverksbygging.
Meld deg på arrangementetProgram
Torsdag 29. januar kl. 14-16
Bank Norwegian forbedret kritisk kundereise. Se resultatene på Tekfyret.
Foredragsholdere

Marte Dille
Managing Director i Curamando & Conversionista
Marte er en nysgjerrig og analytisk leder som lever for å forstå hvorfor folk gjør som de gjør – og hvordan små eksperimenter kan gi store resultater. Med bakgrunn fra DNB, Storebrand og Conversionista har han bygget opp Norges sterkeste miljø innen CRO og eksperimentering, og leder i dag Conversionista og Curamando i Oslo. Han kombinerer atferdsdesign, data og innsikt for å skape vekst gjennom kontinuerlig testing – i tråd med sitt motto: ABT – Always Be Testing. Som medforfatter av boken «WOW: Smells like team spirit» deler hun erfaringer om hvordan team, teknologi og kultur skaper målbare forbedringer. Marte har solid kompetanse innen CRO, atferdsdesign, digital analyse, eksperimentering, smidige prosesser og OKR-er.

Thomas Hole
Medgründer og engasjert fullstack- og AI-utvikler i Yne
Thomas er en engasjert fullstack- og AI-utvikler med spisskompetanse på frontend og .NET. Som medgründer og partner i Yne har han vært sentral i å bygge selskapet fra idé til en virksomhet med over 20 millioner i omsetning. Han kombinerer teknologi, design og forretningsforståelse for å utvikle løsninger som er både brukervennlige og verdiskapende – ofte drevet av data, innsikt og kunstig intelligens. Thomas har bred erfaring fra blant annet Komplett Group, Bank Norwegian, Clave Consulting og Ciber Norge, og trives i skjæringspunktet mellom teknologi, innovasjon og forretning.

Tom-Atle Herland
Arbeidende styreleder og rådgiver
Tom-Atle er en leder og rådgiver med erfaring fra teknologi-, konsulent- og utdanningssektoren. Han har vært konsulent, mellom-, topp- og styreleder i norske og internasjonale virksomheter – og har grunnlagt flere fagnettverk for ledere og spesialister. Som arbeidende styreleder i Yne, Managing Partner i ManagementMill og rådgiver i Liphe kombinerer han forretningsforståelse, innovasjon og teknologisk innsikt for å hjelpe virksomheter med å bygge sterke fagmiljøer, skape vekst og gjøre ting enklere. Tom-Atle trives best i skjæringspunktet mellom strategi, operasjon og teknologi – og drives av å forenkle komplekse sammenhenger og skape verdi gjennom eksisterende muligheter som ikke er realisert.